22 Haziran 2010 Salı

Kafamdakiler


Efendim, hepimiz her gün gördüğümüz, duyduğumuz, yaşadığımız ve hissettiğimiz şeyler hakkında kafamızda bazı şeyler biriktiririz. Düşünürüz de düşünürüz ama bunları kimseyle paylaşmayız. Gece yatmadan önce günün değerlendirmesini yaparken, klozette malum şey için otururken, ister yaş ister kuruyla kafayı bulduktan sonra mal mal düşünürken hep kafamızdadır bu düşünceler.

Ben bazen kendi kendime konuşurken de oluyor. Yanlış anlaşılmasın deli falan değilim ama her insan gibi ben de kendi kendime konuşurum. Dikkat ederseniz genelleyerek yazıyorum. Eminim ki hepiniz bunları yapıyorsunuz. Ben itiraf ediyorum ve yazıyorum.
Bundan sonra kafamdakileri buraya yazacağım. Konu sınırlaması yapamayacağım çünkü öyle bir kafam var ki bazen Milli Takım yenildiğinde bazen en sevdiğim dizi geç başladığında bazense gördüğüm bir haksızlıkta kafam başlıyor harıl hurul çalışmaya.

Evet, ben geldim efendim. “Kafamdaki şeyler”le beraber.

1 yorum:

  1. hoşgeldin sefa getirdin ne iyi ettin de geldin daha önceleri nerelerdeydin niye elin boş geldin

    YanıtlaSil